Friday, September 17, 2010

Weekend in Sydney

Hoera het is weekend! Ondanks dat ik niet werk blijf ik toch een weekend gevoel houden (misschien omdat ik stiekem toch best druk ben geweest). Op de een of andere manier is ook deze week weer voorbij gevlogen.

Tot dusverre is het mij gelukt om 18 stukjes te schrijven voor deze bloguitdaging. Ik ben daarmee al weer over de helft. Applaus voor mezelf. Dan blijkt maar weer dat er toch meer te schrijven valt over ons leven in Sydney dan ik dacht. In India struikel je bij wijze van spreken over de onderwerpen en in Sydney moet je er echt naar zoeken. Veel dingen zijn gewoon te gewoon en daarom niet echt interessant.

Ik merk dat veel stukjes over dieren gaan. Ik kan een nieuwe vaste rubriek beginnen: "bij ons op de ballustrade". Dit zijn de inzendingen van deze week:


Vanmiddag zag ik voor de eerste keer 'Lorre' op de ballustrade zitten.  Vroeg in de ochtend vliegen deze papegaaien met veel gekrijs over het huis. Overdag zie je ze eigelijk niet behalve vandaag dan.


Op donderdag om 5 uur zaten er plotseling zes kookaburra's op de ballustrade. 

Nog een week en dan hebben de kinderen twee weken voorjaarsvakantie. Ja, jullie lezen het goed. Het is lente hier en daar gaan we de komende vakantie van genieten. De tweede week van de vakantie gaan we met de camper trailer op stap maar daarover later meer.

Morgen gaan we weer een nachtje kamperen, net als vorige week. Maar nu gaat er een heel dik dekbed mee. Ik ga het niet meer koud hebben en Julia blijft in haar eigen bed liggen.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...