Thursday, September 30, 2010

Einde van de blog uitdaging

Ik neem bij deze afscheid van de 30 dagen blog. Een oplettende lezeres meldde vanochtend dat ik al 30 stukjes heb geplaatst. Zelf had ik dat helemaal niet in de gaten. Ik ga uiteraard niet stoppen met mijn blog, ik ga alleen even pauze houden. Ik vind het veels te leuk.

De komende dagen kan ik zowieso niets schrijven. Morgenmiddag gaan we namelijk op vakantie. De camper trailer hangen we morgen na de lunch achter de auto en dan rijden we naar het westen, naar Dubbo, een rit van iets meer dan 400 kilometer. In Dubbo heb je de grootste dierentuin van Australie, de Taronga Western Plains Zoo. De dierentuin is een dependance van de Taronga Zoo in Sydney en is in 1977 geopend om de grote dieren zoals de olifanten meer ruimte te kunnen geven. Om er rond te kijken, kun je fietsen huren en dat gaan wij natuurlijk doen. We blijven er twee dagen en dat moet genoeg zijn om alles te kunnen zien.

Ik weet niet hoe druk het zal zijn in de dierentuin. Maandag is iedereen vrij vanwege 'labour day' (Dag van de Arbeid) en veel mensen zullen gebruik maken van het lange weekend om er even uit te gaan. Aan de andere kant denk ik dat veel rugbyfans thuis voor de buis willen blijven zitten. Zondagmiddag wordt de grote NRL Rugby finale gespeeld tussen de Roosters en de Dragons. Zondagmiddag wordt ook de finale van de AFL overgespeeld na het gelijkspel van vorige week. Dit wordt dus het rugby weekend van het jaar.

Na Dubbo rijden we met een paar tussenstops verder richting Broken Hill en daar begint zo ongeveer de outback. We gaan dus zand happen deze vakantie. Ik wil niet weten hoe de auto eruit ziet als we terugkomen in Sydney volgende week.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...