Friday, September 10, 2010

Kamperen met onze camper trailer

Onze All Terrain Camper Trailer staat al bijna twee maanden klaar voor vertrek en morgen gaan we hem dan eindelijk achter de auto hangen. Al een paar weekenden hadden we ons - voorzichtig - voorgenomen om te gaan kamperen maar telkens was het toch weer te koud. Nu is het weer eindelijk goed genoeg en zijn we er helemaal klaar voor.

Morgen eerst nog een grote zak hout halen om een kampvuur te maken. 'S avonds is het toch nog aan de koude kant en dan is het een goed idee om een vuurtje te maken. Kampvuur, marshmallos, we zien het helemaal zitten en de kinderen uiteraard ook.

Camper trailers zijn erg populair in Australie. Rondom Sydney heb je veel campings waarvoor je niet ver hoeft te rijden. Dit zijn vaak campings in de nationale parken zoals bijvoorbeeld de Blue Mountains.

Wat is nu eigelijk het verschil tussen een Australische off road Camper Trailer en een Nederlandse vouwwagen? Australiers hebben een overlevingsinstinct en dat zie je terug in de camper trailers. Met de gemiddelde camper trailer kun je minstens een maand in de outback overleven zonder dat je veel aan luxe hoeft in te leveren.

Het liefst moet de camper trailer ook overal mee naar toe kunnen. En dan bedoel ik ook echt overal. Kijk maar naar dit filmpje op YouTube. Dit is ook een leuke. En dan vinden mannen het gek dat vrouwlief liever niet mee gaat.

Morgen voor vertrek toch nog maar even kijken of alles goed vast zit.

Ik weet niet of we morgen mobiel bereik hebben op de camping. Ik neem mijn laptop niet mee maar als ik mobiel bereik heb, kan ik via mijn telefoon iets op de blog zetten. Zo niet, dan wordt het zondag.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...