Friday, September 3, 2010

De leuke en niet leuke dingen van deze week

Het is het einde van de week. Tijd om de balans op te maken met leuke dingen en niet zo leuke dingen.

Wat was leuk? 
Natuurlijk de start van de '30 dagen blog uitdaging'. Ik vind het namelijk leuk om stukjes te schrijven en nu mag ik dat iedere avond doen. Ik kan mij daar echt op verheugen. Ik was ook erg blij met het begin van de lente op woensdag. Het begin van de week beloofde veel met overdadige zonnenschijn en ik was blij dat de kachel niet meer aan hoefde. Ook had ik deze week voor de verandering een leuk sollicitatiegesprek. Vanochtend kreeg ik de bevestiging dat ik nog een keertje terug mag komen voor een tweede gesprek. Tot slot vind ik het leuk dat de tuinman vandaag eindelijk is gekomen om het gras te maaien.

Wat was niet zo leuk deze week?
Niet zo leuk is dat ik vanavond toch weer met de kachel aan zit. Ook gaan we dit weekend niet kamperen zoals we gepland hadden omdat het morgen gaat regenen. Nu moeten we andere plannen maken wat ik niet zo leuk vind. Wat ik ook niet leuk vond deze week is dat Marcel drie dagen weg was naar Perth. Ik was helemaal alleen thuis met de kinderen en dat valt niet mee kan ik nu zeggen. In India was Marcel heel vaak weg maar toen was ik eraan gewend. Dat is nu heel anders.

In Perth kwam Marcel trouwens binnen twee uur na de landing iemand tegen die we uit India kennen. Dat betekent dat Perth heel erg klein is of dat wij heel veel mensen kennen. Of was het toch gewoon toeval?

2 comments:

  1. Wat wij leuk vonden deze week? Het lezen van je blog! Wij gaan morgen een "brekkie" doen in de stad. We pikken er maar direct de leuke dingen uit. Lfs Marlies.

    ReplyDelete
  2. Wat lief! Hoe was je brekkie? Eieren met spek erbij?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...