Saturday, June 19, 2010

Hilarisch: Santo, Sam and Ed's Cupfever

Iedere avond om half negen, voor het begin van de eerste wedstrijd van de dag, zend SBS een hilarische voetbalshow uit: Santo, Sam and Ed's cupfever. Ik ken deze drie heren zelf niet maar ze zijn erg grappig. Althans, dat vind ik. Ik ben eigelijk niet zo'n grote voetbalfan en het is dus een grote prestatie van de heren om iemand zoals ik naar voetbal te laten kijken.

Het is tenminste niet zo'n saaie voorbeschouwing met zogenaamde "experts" die het voetbal heel serieus nemen. Hoogtepunt van vanavond was het interview met John van het Schip die in Australie is om het voetbalteam van Melbourne te coachen. Als je mee wilt kijken kun je naar YouTube gaan: http://www.youtube.com/santosamedcupfever. Ze hebben ook een eigen Twitter pagina: www.twitter.com/cupfever

Voetbal kijken is hier trouwens prima. SBS zend alle wedstrijden uit en je kunt zelfs naar het Nederlandse commentaar luisteren via de radiozender van SBS. Probleem is dan alleen dat je geen beeld ziet. Ik ga gewoon heel snel zappen: beeld - zap - geluid - zap - beeld - zap - geluid - zap. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...