Sunday, July 31, 2011

Taronga Zoo op een mooie, zonnige winterdag (dag 5: 30dagen-fotoblog)

Uitzicht vandaag op de haven en de Sydney Harbour Bridge vanuit de dierentuin Taronga Zoo.

Ik ben geen fan van de Sydney winters. Het is koud en grijs en het lijkt constant te regenen.

Tot...

Dit weekend. Dit weekend was het ineens 21 graden en scheen de zon volop. Het goede nieuws is dat het mooie weer minstens een week aanhoudt. Woensdag wordt het zelfs 23 graden. Vanaf nu kan ik dus gerust zeggen dat ik de winters in Sydney helemaal super vind!

Vanwege het mooie weer besloten we vandaag naar Taronga Zoo te gaan. Daar heb ik bovenstaande foto genomen van het altijd spectaculaire uitzicht op de haven. 'Taronga', zo weet ik sinds vandaag, betekent 'mooi uitzicht op het water' in de Aboriginal taal. Een betere naam hadden ze de dierentuin niet kunnen geven.

Lees ook:
- Het is lente in Sydney

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...