Thursday, July 28, 2011

Waar komt die snorkel opeens vandaan? (dag 2 30dagen-fotoblog)


Toen ik twee weken geleden terugkwam uit Nederland zag ik tot mijn grote verbazing een snorkel op onze auto. Het nut ervan ontgaat mij totaal. Het heeft veel geregent in de stad maar daarvoor heb je echt geen snorkel nodig. Een goede paraplu voldoet prima. De kans dat wij met onze auto een diepe rivier oversteken is nihiel. Er zijn mensen die dat leuk vinden maar ik ben er niet een van. Waarom dan toch zo'n ding?

De reden waarom de snorkel op de auto is gemonteerd terwijl ik in het buitenland zat, is mij trouwens wel geheel duidelijk. Daar zal ik verder maar niets over zeggen.

Australiƫ is volgens mij het enige land in de wereld waar iedereen het doodnormaal vindt als je in de stad rondrijdt alsof je op een expeditie vertrekt door de Australische bush in plaats van dat je je kinderen naar school brengt. Australiƫ is en blijft een mannenland.

Ik vind het ding vooral irritant. Elke keer als ik de parkeergarage inrij ben ik bang dat ik hem eraf rij. Dat zal ook nog wel een keer gebeuren. Sorry, foutje.

Lees ook: vaderdag vieren in Australiƫ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...