Friday, January 22, 2010

Hitte

Toen ik aankwam in Sydney vorige week, wist ik dat het warm zou zijn want het is zomer. Maar het is niet alleen warm. Het is heet! In plaats van naar het strand te gaan - wat de meeste mensen vandaag waarschijnlijk deden - besloot ik om met de kinderen met de bus en trein naar Darling Harbour, midden in de stad te gaan. Goed plan! De kinderen vonden het gelukkig leuk. Ze kregen twee ijsjes en ze mochten zwemmen in de fontein.

We zijn nu thuis en ik heb de kinderen maar voor de televisie gezet. Het is gewoon te warm om iets anders te doen. Een van de problemen van het warme weer is dat ik niet veel gedaan krijg in huis. Het is nog steeds een rotzooi vanwege alle onuitgepakte dozen. Ik zou daarom iets productiever willen zijn.

Iets positiefs: vandaag is de nieuwe barbecue afgeleverd. Marcel heeft hem besteld dus het zal wel een grote zijn. Denk aan een zusterschip van Battlestar Galactica (=auto). Hij weegt 82 kilo. Ik vraag me af hoe groot de barbecue zal zijn als Marcel hem morgenochtend in elkaar zet.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...