Saturday, August 6, 2011

Blueberry en apple slab pie (dag 9: 30dagen-fotoblog)

Mijn versie van de 'blueberry en apple slab pie'
Het is erg spannend op het moment in de keuken van de Australische Masterchef serie. Morgenavond is de grote finale. Ik zal niet verklappen wie er in de finale staan voor als ze deze serie nog een keer uitzenden in Nederland.

Bij ons was het ook spannend in de keuken vandaag. Aangestoken door de Masterchef gekte besloot ik vandaag de Blueberry en Apple slab pie (bosbessen en appel 'plaat' taart) uit te proberen. Het resultaat zie je op de foto. Alleen bleek ik geen bosbessen in huis te hebben en daarom is het een frambozen - appeltaart geworden. Ook erg lekker.


Matt Moran is deze serie van Masterchef gastpresentator. 





De recepten in het Masterchef Magazine zijn erg de moeite waard. Ik heb er al meerdere gerechten uit gekookt. Ik weet ook zeker dat ik met mijn versie van de blueberry en apple slab pie, de finale met gemak zou winnen.

Lees ook: Australie in de ban van het koken









1 comment:

  1. Oh, mag ik het recept?
    Wij zijn inmiddels ook weer aan het Mastercheffen. Nieuwe serie, we nemen het iedere avond op, ha smullen!
    Marlies

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...