Tuesday, January 25, 2011

Celebrate Australia Day

Het is 'hot, hot, hot' (> dertig graden. de warmste Australia Day in 20 jaar) vandaag en ik word geacht om naar het park of naar het strand te gaan om daar 'Australia Day' te vieren. Nou niet dus. Marcel heeft de stoute schoenen aangetrokken en is met de kinderen naar de stad vertrokken. Ik wenste hem veel succes. Ik blijf lekker thuis. Het is gewoon te warm. Nu scheelt het dat er de hele dag tennis op tv is vanwege de Australian open. Dus ik heb mazzel. Nu kan ik zonder schuldgevoel lekker de hele dag voor de buis zitten. Ha, ha.

Een andere Australische traditie houden we wel in ere vandaag. We zullen vanavond de barbeque aanzetten voor een paar lekkere lamsboutjes. Of, zoals de Australiers zeggen: 'Let's fire up the barbie'.

Dit is een reclame met Sam Kekovich om het eten van lamsvlees tijdens Australian Day te promoten. Ieder jaar maakt hij een nieuwe reclame en ja, ze zijn erg grappig.



Kijk ook naar de reclame van dit jaar. Amsterdam komt er ook in voor!: Sam Kekovich's 2011 Australia Day address

2 comments:

  1. Hoi Sandra, wat een leuke blog hebben jullie. Ik lees veel herkenbare zaken, want wij (mijn vriendin en twee kids van 1 en 19 mnd) wonen zelf ook in Sydney (sinds september). Kwam er net zelfs achter dat jullie slechts 6 km verderop wonen.

    Ik blijf jullie wel een beetje volgen ;-)

    Groetjes,
    Tom

    ReplyDelete
  2. Hoi. Leuk dat je de blog hebt gevonden. Ik zal jullie vast wel een keer ergens tegenkomen. Geniet van het mooie weer!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...