Sunday, January 30, 2011

Back to school

Vandaag gaan alle kinderen in NSW weer naar school. Sebastiaan begint in jaar 2, en Julia in jaar 1. Op mijn vraag aan Sebastiaan en Julia waar ze het meest naar uitkeken dit nieuwe schooljaar, kreeg ik het antwoord: 'Kids Castle', de naschoolse opvang. Mmmm, erg fijn. Loop ik mij daarvoor iedere dag uit te sloven als professionele thuisblijfmoeder. Dit jaar gaan ze een middag in de week naar de opvang vanwege mijn 1-daagse werkweek.

Julia en Sebastiaan deze ochtend in hun uniform vlak voor school. 

De kinderen hadden sinds 17 december vakantie en moeten deze week in de zindere hitte (iedere dag > 30 graden) weer naar school. De zomer was tot nu toe niet echt warm maar daar is nu, aan het eind van de zomervakantie, dan toch eindelijk verandering in gekomen. Zucht.

Bij het afscheid op het schoolplein zag ik trouwens gek genoeg alleen maar hele blije gezichten, zowel bij de kinderen als bij de ouders. Ik bespeurde hier en daar zelfs een vreugdedansje. Hoe zou dat toch komen?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...