Thursday, November 4, 2010

Aanmelding voor Oprah in Sydney

Ik heb mij net aangemeld voor het bijwonen van de shows van Oprah in Sydney op 14 december in het 'Oprah' house. Als je niet weet waar ik het over heb, lees dan dit stukje op de Trouw pagina van 13 september. Het is een loterij dus ik weet niet of ik een van de 'gelukkigen' ben. Over een paar dagen ontvang ik (hoop ik!) een email met de bevestiging.

Als ik erbij zit, kan ik Oprah gekte van dichtbij meemaken. Spannend! Ik ben benieuwd wat de onderwerpen zullen zijn. Iets luchtigs (=saai) of iets zwaars zoals samenwonen met een man die ieder weekend met de auto in de modder wil rijden (zie mijn vorige stukje).

Weet iemand nog andere onderwerpen?

Update:
Ik heb het mailtje ontvangen en helaas... Ik ben niet uitgekozen vanwege de overweldigende belangstelling. Dit zie ik toch wel als een gemiste kans. Nu moet ik - net als de rest van de wereld - gewoon voor de buis zitten om Oprah te zien. Ik vind haar eigelijk toch niet zo leuk. Lekker puh! Er waren trouwens meer dan 200,000 aanmeldingen. Dus ja, hoeveel kans maak je dan eigelijk?

3 comments:

  1. Onderwerp, onderwerp, wat kan jou dit schelen, aahh Oprah, ik zal aan de buis gekluisterd zitten en als ik je zie, ga ik ook gillen! AAhh Sandra, bij Oprah!
    Een Oprah-kijkende zus.

    ReplyDelete
  2. rik zegt: als je maar niet zo hysterisch gaat gillen. Onderwerp voorstel: gillend publiek bij Oprah shows en behandelmethoden (Phil?).

    ReplyDelete
  3. En, misschien deelt Oprah wel gratis stadsautootjes uit.....! Gillen!
    weer die zus.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...