Monday, February 1, 2010

Desperate housewife

Gisteren zag ik na lange tijd op tv een aflevering van de Amerikaanse serie 'desperate housewives'. Altijd leuk.

Helaas moest ik concluderen dat de serie voor mij geen 'ver-van-mijn-bed-show' meer is. In Mumbai kun je je moeilijk vereenzelvigen met verveelde huisvrouwen in een Amerikaanse buitenwijk. In Sydney is dat anders. Terwijl ik keek, realiseerde ik mij dat er wel een heleboel overeenkomsten zijn met mijn leventje nu. Niet alles natuurlijk!!!

Om niet helemaal het pad op te gaan van de 'desperate housewife' ben ik vandaag gestart met de banenjacht. Ik betrap mijzelf erop dat ik telkens denk 'ja, ik wil werken maarrrrrr.. de werktijden moeten flexibel zijn, ik wil maximaal 10 minuten moeten rijden naar kantoor, ik wil er 100% zijn voor de kinderen', etc. etc.

Kortom ik wil het onmogelijke.

Straks dus de start van de nieuwe serie 'desperate working mums!'

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...