Monday, February 22, 2010

Hitte

Het is moeilijk om te ontsnappen aan de hitte. Ik hoorde net op het nieuws dat we de warmste nacht in 13 jaar hebben gehad. Met temperaturen 7 graden boven normaal. We lijken van het ene extreem (regen) naar het andere te gaan (hitte).

Gisteren na school, ben ik met de kinderen naar de Northbridge Baths geweest om af te koelen. Het is het enige zwembad waar kinderen op roggenjacht kunnen gaan. Ik zag de rog niet zelf maar Sebastiaan wel. De wind is nu naar het zuiden gedraaid dus vandaag is het minder warm maar we halen de dertig graden nog wel.

Onze snelle internetverbinding werkt eindelijk. Het duurde langer dan verwacht om onze ADSL verbinding geinstalleerd te krijgen. Technici van het telco bedrijf Telstra moesten komen en die waarschuwden dat ze alle stenen op de oprit moesten weghalen om de juiste kabel te vinden. Gelukkig bleek het uiteindelijk minder gecompliceerd. Ze vonden het kastje met de kabel achter een van onze boekenkasten. Tip voor als je gaat verhuizen: controleer waar alle aansluitpunten zitten voordat de verhuizers komen met de kasten.

Dankzij ons snelle internet kan ik nu naar Nederlandse radio luisteren. Terwijl ik dit type luister ik naar het spelletje: 'bel je vriend wakker om je vriendschap te testen'. Het is nu half 3 in de ochtend in Nederland. Leuk!!! Daar wil ik ook een keer aan mee doen. Ik hoef alleen een mailtje te sturen naar hanneke@3fm.nl. Mmmmmm.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...