Sunday, February 14, 2010

Regen

Niemand heeft mij ooit verteld dat het zo erg kan regenen in Sydney. Ik heb verhalen gehoord over watertekort maar daar geloof ik niet meer in.

De eerste week in Sydney voelde ik mij nog schuldig als ik de plantjes water ging geven en het gras ging sproeien. Dat is niet langer het geval! De plantjes hebben zowieso geen water meer nodig. Het is gewoon zo nat buiten!

En het gaat maar door. Langzaam aan veranderd onze tuin in een jungle waar mensen in kunnen verdwalen. Ik denk dat we maar snel een paar planten en bomen moeten snoeien.

Ik weet niet wat het effect is van de regen op spinnen. Houden spinnen van de regen and gaan ze zich sneller voortplanten? Ik weet het niet. Ik hoop van niet. Door het vocht doen de wormen in de compostbak het erg goed. We hebben nu honderden wormen en als je in de bak kijkt zie je ze allemaal bewegen. Ik word er gewoon hongerig van.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...