Saturday, March 19, 2011

Funnel web spider komt huis binnen

Ik heb net korte metten gemaakt met mijn eerste funnel web spider. Yes!

Het beest liep via de tv kamer het huis binnen. Volgens informatie op het internet, 'verlaten funnel web spiders met hevige regen hun hol en komen ze de huizen binnen'. Laat het vandaag pijpenstelen regenen. Het zwembad stroomt bijna over.

Spinnen die in een web zitten zijn niet gevaarlijk. De loslopende exemplaren echter wel. Dus toen ik mevrouw funnel web op het tapijt zag wandelen, wist ik wat ik moest doen.

 De spin heb ik doodgemaakt door op de loper te springen.

Ik ga nu maar met een vliegenmepper bij de deur op wacht zitten om te voorkomen dat familieleden via dezelfde route naar binnen komen.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...